Skaistums » Dzīvesstils

5 veidi, kā saglabāt veselību darbā

Alesia Kazantceva/ unsplash.com

Strādāšana birojā var izraisīt neveselīgu dzīvesveidu, gan fiziski, gan mentāli. Par laimi, saglabāt veselību, ir pilnīgi iespējams.

Izmēģini šos piecus vienkāršākos veidus, kā palikt formā, strādājot pilnu darba dienu.

 

#1 Brokastis

Šī patiešām ir vissvarīgākā dienas maltīte, ēdot tās, Tu ļausi sev justies daudz enerģiskākai visas dienas garumā, kā arī neēst saldumus pirms pusdienslaika.

Un pirms saki: "Ak, bet es gribu gulēt ilgāk, nevis tērēt dārgo laiku, gatavojot ēdienu", atceries, ka ir ēdieni, ko vari sagatavot nedēļas nogalē, lai ēstu visu nedēļu.

Bet celšanās 20 minūtes ātrāk, lai paēstu brokastis, Tev liks justies daudz labāk nekā 20 minūšu papildus miegs no rīta.

 

Igor Miske/ unsplash.com

 

#2 Draudzeņu vai kolēģu sadarbība

Iespējams, ka Tu neesi vienīgā, kas cenšas būt veselīga ikdienā, kas nozīmē, ka Tu vari (un vajadzētu) kontaktēties ar tiem, kas Tev apkārt ir motivācijas un iedvesmas pilni.

Tas varētu nozīmēt, ka jāsāk kāda diskusiju grupa, vai vienkāršs čats, lai dalītos veselīgu pusdienu receptēs vai ēdienu sagatavošanas padomos.

Kopīgi varat arī noorganizēt tīru, veselīgu 30 ēdienu ēšanu. Kā? Dodies ar kolēģēm vai draudzenēm pusdienot/vakariņot, pārdomājot ēstuves izvēli.

 

#3 Ūdens ikdienā

pixabay.com

 

Kad pavadi ilgas stundas darbā, ir viegli ignorēt tukšu ūdens pudeli pie sava rakstāmgalda.

Dažreiz izsalkuma izjūtu var remdēt izdzerot glāzi ūdens, tāpēc apdomā, vai katru reizi tas tiešām ir ēdiena trūkums organismā.

Ja parasta ūdens dzeršana sagādā šķērsļus – improvizē! Pievieno citronu, apelsīnus, gurķus, piparmētru un visu citu, pēc patikas.

Ieteicams būtu izdzert vismaz 1,5l dienā. Tas atmaksājas, mēs apsolām.

 

#4 Ieplāno pastaigas

rawpixel.com/ unsplash.com

 

Tā vietā, lai rīkotu tikšanās darbā pelēkā un vienmuļā konferenču telpā, kad tas ir iespējams, iesakām sākt rīkot pastaigu tikšanās ar kolēģiem laikā.

Saskaņā ar Stanfordas universitātes pētījumu, papildus tam, lai iegūtu svaigu gaisu - 20 minūtes vai mazāk - pietiek, lai uzlabotu garastāvokli un mazinātu stresu.

Un pat tad, ja Tev nav laika doties ārā, pastaigā pa biroju. Katrs centiens mazliet palīdz, ir jāizkustās.

 

#5 Dators un tā novietojums

Christine Donaldson/ unsplash.com

 

Uzturi veselību darbā ne tikai domājot par svaru, bet arī Tava kakla, muguras un acu aizsardzību.

Ja Tavs darbs ir saistīts ar ilgu skatīšanos datora ekrānā, tad ir jāpievērš uzmanība arī Tavām acīm, tas ir ļoti svarīgi.

Ja nepareizi sēdi - pārāk tālu, skataties uz leju, Tu varētu attīstīt sāpes mugurā un kaklā, un, ja skaties uz augšu - var rasties sausas acis.

Lai novietotu monitoru vai klēpjdatoru, izmanto datora statīvu vai pat grāmatas, lai Tu skatītos tikai pie desmit grādu leņķa, maksimums.

Ja jālasa teksts mazā fontā, vai mazs attēls – nekautrējies rīkoties kā vecmāmiņa un palielini savu fonta lielumu.

Ja teksts ir pārāk mazs, jutīsi, ka pirmās pazīmes ir acu nogurums un galvassāpes.

 

Cik stundas Tu ikdienā pavadi darbā? Veiksmīgai dienai tik pat svarīga ir laika plānošana, tāpēc turpini lasīt un uzzini, kā ieviest disciplīnu tajā. 

 

 

Lasītākie raksti Kokosriekstu eļļa – dabīgs ķermeņa mitrinātājs Kokosriekstu eļļa – dabīgs ķermeņa mitrinātājs Mode bez atlikuma. Zero waste Mode bez atlikuma. Zero waste Tīram kosmētikas maciņu Tīram kosmētikas maciņu Slavenību stils - Zendaja Kolemana Slavenību stils - Zendaja Kolemana
Kokosriekstu eļļa – dabīgs ķermeņa mitrinātājs Kokosriekstu eļļa – dabīgs ķermeņa mitrinātājs Mode bez atlikuma. Zero waste Mode bez atlikuma. Zero waste Tīram kosmētikas maciņu Tīram kosmētikas maciņu Slavenību stils - Zendaja Kolemana Slavenību stils - Zendaja Kolemana