Skaistums » Dzīvesstils

21 ieteikums pozitīvai domāšanai

unsplash.com

Bieži vien nākas domāt, ka dzīvē kaut kas nepatīk vai nav tieši tā, kā vēlamies, un tas raisa negatīvas emocijas. Tas padara sliktu pašsajūtu, un pats galvenais negatīvais vairo negatīvo. Tāpēc ir tik ļoti svarīgi pārkāpt sev pāri un mainīt domāšanas veidu, vairāk pievēršot uzmanību visam labajam, kas ar mums notiek, kādas iespējas mums ir dotas. Labas domas un labi darbi rada pozitīvas emocijas, tas ļauj uz notiekošo paskatīties no cita skatapunkta un saprast, ka viss nemaz nav tik slikti, kā patiesībā šķiet.

Tālāk aplūkosim 21 ieteikumu, kā ieviest pozitīvu domāšanu.

 

1. Neizmanto runājot negatīvus vārdus. Izvairies no es nevaru, negribu, nē, komunicē pozitīvi.

2. Uzturies labā kompānijā. Svarīgi ir cilvēki, kas Tev ir apkārt, kas ļauj justies labi, nevis, tieši pretēji, rada nekomfortablu sajūtu.

3. Pateicība ir svarīga. Jāprot novērtēt to, kas ir dots, jo vienmēr var būt sliktāk, izbaudi to, kas Tev ir.

 

unsplash.com

 

4. Izveido savu personīgo moto. Izveidojot savu devīzi, tā palīdzēs grūtākos mirkļos atcerēties, kas Tev ir būtisks.

5. Izvairīties no negāciju nodošanas citiem. Nedot tālāk sliktās domas, tas vairos negatīvu enerģiju. Ja nav vēlmes pateikt ko labu, tad varbūt attiecīgajā mirklī nesaki neko, un pagaidi brīdi, kad esi atbrīvojusies no sliktajām domām.

6. Atalgo sevi. Dod sev stimulu būt pozitīvai, atalgojot sevi par labām domām un darbiem ar ko tādu, kas patiesi Tev patiktu.

 

 

unsplash.com

 

7. Praktizē apzinātību. Piedomā pie tā, ko saki, ko domā, ko jūti, tas var lieliski mainīt tavu attieksmi, un apkārtējiem parādīt sevi no labākās puses.

8. Esi mierīga un atpūties. Esot nepārtrauktā stresā, tas vairāk rada negatīvas domas. Mēģini apstāties, ieelpot un nomierināties.

9. Kā dienu sāksi, tā turpināsi. Sāc dienu tā, lai Tev jau no paša rīta būtu prieks, tā piesaistīsi labās domas un arī atlikusī diena Tev būs patīkama.

 

unsplash.com

 

10. Uzstādi sev apkārt pozitīvus atgādinājumus. Atstāj sev redzamās vietās piezīmes, kas Tev atgādinās par labo dzīvē, tādā veidā Tev palīdzēs nenovirzīties no pozitivās domāšanas.

11. Izmanto pozitīvus aptriprinājumus. Saki sev skaļi, ko gribētu, izmantojot pozitīvus vārdus, tas vairāk tevi ietekmēs, lai sasniegtu to, ko vēlies.

12. Nekritizē sevi. Sevi ir ļoti viegli kritizēt, bet no tā ir jāizvairās, jo tas tevi slikti ietekmē, izvairies no negatīvās kritikas pirms mēģini sākt par to domāt.

 

unsplash.com

 

13. Dari to, kas tevī rada prieku. Atrodi hobijus, kas tevi iedvesmo un papildina tevi ar labām emocijām.

14. Palīdzi citiem. Darot labu citiem, citi darīs labu Tev. Abpusēja palīdzēšana, kas vienmēr radīs labu enerģiju apkārt.

15. Lasi iedvesmojošas grāmatas. Lasi grāmatas, kas var palīdzēt mainīt tavas domas, kas ļauj paplašināt redzesloku, piemēram, Paulu Koelju grāmata „Alķīmiķis”.

 

unsplash.com

 

16. Katrā situācijā ir labais. Notiek dažādas situācija, bet jebkurā gadījumā vienmēr var atrast pozitīvo – kādu jaunu dzīves atziņu, mācību, pieredzi, kas turpmāk dzīvē palīdzēs.

17. Aplūko notikušo lielākā mērogā. Padomā, vai notikušais ir tik svarīgs, lai sevi šaustītu un uztrauktu, aizdomājies, vai pēc gada tas Tev būs tikpat svarīgi kā konkrētajā brīdī, varbūt nemaz nav vērts tik ļoti satraukties.

18. Stresa samazināšana. Atrodi kādas nodarbes, kas ļauj atslābināties, veic kādus vingrinājumus, varbūt izmēģini jogu vai pilates, tas ļauj atslābināt domāšanu un relaksēties.

 

unsplash.com

 

19. Atsakies uz brīdi no sociālajiem medijiem. Esot visu laiku tiešsaitē, sekojot līdzi visiem un visam, tas neļauj atbrīvoties no negatīvā, tas tikai turpina raisīt domas uz priekšu, kas nemaz tevi pozitīvi neietekmē, tāpēc mēģini kādu laiku atteikties no sociālajiem tīkliem un paskaties, kā tava pašsajūta daudzkārt uzlabosies.

20. Nedomā par pagātni. Izlietu ūdeni nesasmelsi, nevajag domāt par to, kā varēja būt un ko varēja mainīt. Tas ir pagājis, jādzīvo ir tagadnē un jāveido to tādu, lai raisītos prieks un laime.

21. Maini attieksmi. Grūti uzreiz ir mainīt domāšanu, bet sāc sevi pieradināt pie tā, ka tava attieksme pret notiekošo ir pozitīva un laba, centies izvairīties no domām, ka viss atkal ir slikti. Palēnām piedomājot pie tā, ka jāmaina attieksme, tas sāks notikt dabiski, un pašai būs patīkama pašsajūta redzēt skaisto un labo citos.

 

Ikdienā notiek daudz kas, un ne vienmēr viss patīk, bet gribas dzīvot ar sajūtu, kas ir laime un prieks. Bet, saskatot slikto, ir grūti rast patīkamu sajūtu, tāpēc mēģini mainīt savu domāšanu par labu pozitīvajam, un dzīve izskatīsies daudz skaistākās krāsās.

 

 

Lasītākie raksti Viens no pēdējā laika populārākajiem matu griezumiem, kas piemērots visiem Viens no pēdējā laika populārākajiem matu griezumiem, kas p... Pavasara nogurums un vitamīni Pavasara nogurums un vitamīni Auskaru tendence, kas Tev šovasar noteikti jāpamēģina Auskaru tendence, kas Tev šovasar noteikti jāpamēģina 7 vienkārši paņēmieni, kā izskatīties īsākai 7 vienkārši paņēmieni, kā izskatīties īsākai
Viens no pēdējā laika populārākajiem matu griezumiem, kas piemērots visiem Viens no pēdējā laika populārākajiem matu griezumiem, kas p... Pavasara nogurums un vitamīni Pavasara nogurums un vitamīni Auskaru tendence, kas Tev šovasar noteikti jāpamēģina Auskaru tendence, kas Tev šovasar noteikti jāpamēģina 7 vienkārši paņēmieni, kā izskatīties īsākai 7 vienkārši paņēmieni, kā izskatīties īsākai